Oj, vilken press!

Under mitt samtal med min kära mor råkade jag nämna att jag har en blogg.. "Jaha, vad kul! Vart har du den? ..om man får läsa, förstås..?"

 

Klart du får, men måste erkänna att lite press satte det allt på mig att höja standarden på mina inlägg! Men oroa er inte, snart har jag glömt bort att mamma och pappa sitter och granskar varje lilla ord för att försöka läsa mellan raderna och lista ut vad jag egentligen har för mig här nere i Linköping..! ;P

 

Äh, vad jag egentligen vill ha sagt är:

 

Hej mamma och pappa, välkomna till mitt liv! =D


PS. Ni läser detta på egen risk! ;) DS.


PPS. Mamma hälsar att om jag nu tvunget ska lägga upp en bild på henne åtminstone kunde valt någon bättre än denna.. Pappa var dock nöjd? DDS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0