Charleyhorse

I förmiddags fick jag och Hanna ett femtiotal 14- och 15-åringar att köra stenhårt cirkelpass, de var sjukt trötta efteråt! =D

 

Och eftermiddagen ägnades åt ytterligare ett studiedeltagande (var med i en studie om varför vi svimmar här om dagen), denna gång om träningsvärk och en eventuell lindring av detsamma med hjälp av kyla. Så nu är mina ben som spagetti och jag har stora tvivel på att jag kommer klara av att gå någon längre sträcka imorgon.. Men det är ju det som är tanken, så.. mission med stor sannolikhet accomplished!!

 

 

 

Är förresten galet pepp på helgen, kommer bli grymt! St Lars-fest FTW!


Kommentarer
Postat av: daniel

han ser lite äcklig ut. som en mänsklig insekt, en kräfta eller nått sånt.

2010-10-11 @ 12:15:20
Postat av: Camilla

Haha, precis min tanke när jag valde ut den! =P Tror dock (och hoppas!!) att bilden är photoshoppad..! Så vitt mina anatomikunskaper räcker, vilket jag inbillar mig ändå är hyfsat långt, så finns det inga lårmuskler som går så som på bilden.. =P

2010-10-11 @ 22:48:02
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0