Fredag den 13:e

..och ännu har (peppar peppar) inget hemskt inträffat, känns lovande!

 

Bloggfrånvaro i ett halvår, sedan examen.. Känner mig nästan lite ringrostig när jag sitter här men antar att det bara är att skriva lite. Får väl se, är kanske inte någon läsare kvar.

 

Som vanligt har jag inte särskilt mycket vettigt att ta upp utan ville mest säga att jag lever och mår bra! Tränar och jobbar mest hela dagarna, precis som vanligt.

 

Är det förresten någon mer än jag som facinerats över vad som visas på tv nu för tiden? Viktnedgång, viktuppgång, laga god mat, laga rätt mat, laga nyttig mat och så några vårdprogram utöver det. Snacka om att försöka hjärntvätta folk, men antar att det är för en god sak - vi blir ju onekligen större och större även här i Sverige. Men något tjatigt är det onekligen.

 

Jaja, nu bär det av mot schtaaan och lite helgshopping, hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Jonas

jodå, nån läsare har du allt kvar :)

2012-01-18 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0