Tisdag mitt i veckan

Sedan sist har jag lekt Shrek (eller kanske snarare Fiona då jag ju faktiskt är tjej) i samband med slipning av gröna(!!) skåp, varit på en mycket trevlig företagsfest samt haft en riktigt härlig picnic och utekväll i Stockholm, tack allihop som medverkat till dessa aktiviteter, jag har stortrivts hela tiden!

 

Igår var jag så galet effektiv, är toknöjd med mig själv! Började dagen med att cykla hem till korridoren för att hämta lite prylar, sen slängde jag in tvätt och medan det kördes slipade jag ovan nämnda skåp. Efter laddningen av nästa omgång tvätt stack jag ut på en löparrunda och efter det blev det lunch och torkning av tvätten. Jag hade dessutom tänkt olja in utemöblerna, men när jag precis plockat fram alla grejer jag behövde kom Jonas och en kompis hem från jobbet för att kolla Starcraftfinalerna från Göteborg, så kände inte riktigt för det. Sköt därför upp oljandet till idag. Tyvärr hade jag tokont i ryggen igår, så var snudd på gråtfärdig av smärta efter middagen, men efter lite massage och några snälla ord från Jonas så kändes det mycket bättre.

 

Är inte helt okej i ryggen idag heller, men med ett lite lugnare tempo idag ska det nog gå fint..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0