Mitten av juni

Så är vi där. Andra halvlek av 2011. Det har (som vanligt) gått så galet fort, jag hinner liksom inte med! Men jag måste nog ändå erkänna att första halvlek varit himla bra, bortsett från några större och mindre fartgupp.

 

Ikväll är det klättring som står på schemat, och då alla övriga klätterkamrater är bortflugna från staden blir det jag och Jonas som får stå ut med att stirra på varandras selförsedda rumpor, fina grejer det! ;P

I övrigt har andra lagret vit färg målats på ett gäng köksluckor, så efter ett sista lager som ska på imorgon kan de tas in och förgylla det grönvita vidundret som gå runder namnet kök. Men snart så, nästa vecka(!!), då ska det gröna minsann vara helt borta. Så länge det inte blir jääääättefint väder förstås.. Eller Hanna kommer till stan och vill leka.. Eller jag hellre vill läsa någon bra bok eller tidning.. Eller.. ja. Tanken finns i alla fall där, och det är väl tanken som räknas, inte sant?

 

Nu ska jag hur som helst värma upp klätterfingrarna med lite tv-spel! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0