Tenta-p

Jag börjar allvarligt fundera på om jag har ADD eller någon annan typ av koncentrationssvårigheter, jag lyckas inte sitta mer än maximalt 5 minuter med pluggandet innan tankarna vandrar iväg. Galet irriterande och jobbigt! Jag lyckas verkligen inte samla ihop tillräckligt med energi och motivation för att sitta ner och faktiskt ta in det jag läser!

 

Daglig huvudvärk och det faktum att jag inte kunnat träna på en dryg vecka gör säkert sitt till på humöret..

 

Ledsen att jag gnäller, men var tvungen att få vädra lite. Så nu vet ni hur det ligger till, är jag en bitch under dagarna som kommer så är det inte meningen. Inte heller är det ert fel. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0