Klättring

Mina händer och underarmar är lite lagom möra efter gårdagens första, men absolut inte sista, möte med klätterväggen.. Gick faktiskt grymt mycket bättre än jag trodde, är imponerad av mig själv! Fixade nästan två leder! Ena gick galant, nästan lite för lätt, medan jag vid den andra blev tvungen att fuska lite genom att ta hjälp av några grepp i andra färger.. Men det är okej, för att vara första gången! Tror jag lyckades imponera lite på mitt sällskap iallafall! Nu planeras grönt kort så att jag får klättra mer och så att jag också kan få säkra!!

 

Annars har jag börjat min allra sista termin nu. Den inleddes med en kurs i ländryggsbesvär, som jag tror kommer bli grym! OMT, MDT - bring it on!

 

Har dessutom, med världens bästa teknikbitch(!!) till hjälp, lyckats få igång min telefon med nytt surfabbonemang! Så nu kan man inte bara få tag på mig, jag kan swischa runt i sajberspejs lite när, var och hur jag vill! No more WiFi helt enkelt!

 

Men nu är det bäst jag sätter på kaffe, Hanna är på väg - vi ska diskutera entreprenörskap, woho... =P

 

PS. Lovar att försöka ta lite foton nästa gång jag klättrar! DS.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du var grym på väggen... är galet impad :D

2011-01-27 @ 07:49:43
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0