2010

Mitt år i bilder:

 

 

Promenad i vintersolen, 9 januari

 

 

Idreresa 14-17 januari

 

Vackert!

Anna och Markus

 

2-årsfest i korridoren, 20 januari




Manlig kärlek



Mer manlig kärlek



Korridorsdans




Ärtor och Punch på [hg], 29 januari




Sebastian försöker verka oskyldig inför nollan








Nollympiad i galen kyla, 30 januari


Sjuksyrrornas fadderi - överfadderiet



Sjukgymnasternas underbara ninjor!


Gammelninjor


Körvfest, 13 februari


Power hour



Det var tema: hatt.







Korridorsfest, 20 februari



På väg ut för att leka i snön!



Suntrip, 5 mars




Goldfever med mina favvotjejer, 21 mars

















Rasmus 25-årsfest på Örat, 10 april






Akuten, 30 april



Korridorsfest, 14 maj














Kanotpaddling hemma i underbara Vänern, 8 juli






Vår egen lilla galjongfigur



Camilla 50 år, 31 juli










Turkietresan, 20-27 augusti


Mitt nya utomhusgym!











Spökkväll för MedBi under Nolle-p, 6 september




Ytterligare en korridorsfest, 24 september




Silva 25 år, 29 oktober




SjukHusfesten went Pride, 13 november




Finbesök, 3-5 december







Sebastian hade korridorsfest, 10 december


..och temat vaaaar..





Yepp, you guessed it! RANDIGT! (tydligen)






Det får täcka in det hela. Missade visst fotografering halva december, men det innebär inte att det inte var en lika härlig tid det!

Tack allihop som gjort mitt 2010 till det fina år det var!


Nu satsar vi på ett ännu bättre 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0