Tuffa veckor..

De senaste veckorna har onekligen varit tunga. Tidiga mornar, långa dagar och fullt upp helt enkelt.. Men samtidigt har det varit riktigt kul!!

 

Skönt att vi snaaart är klara med våra mätningar till kandidatuppsatsen, skönt att vi äntligen börjat med OMT istället för MDT i ländryggskursen (mer klämma, känna och naket, det gillar vi!!) och härligt med allt trevligt som hänt på kvällarna!

 

Ikväll är det dags för mätning nr. 17 (av 20) och imorgon ska jag ställa upp för Hanna och Anna i deras studie, men sen mina vänner, är det HELG!! =D Fast innan det är det lite party på underground innan folk (och tydligen en och annan griiiis) ska ut på galej på Kårallen.

 

Nu ska jag piffa till mig lite så att jag inte skrämmer iväg vår studiedeltagare, sen är det hög tid att trampa iväg mot labbet..

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0