Träning <3

Idag var jag för första gången sedan 8 februari ute på löparrunda! Detta innebar även mitt första träningspass på enhel(!!) månad!

 

Var galet tungt, men väljer att tro att det snarare beror på att jag inte är heeeelt frisk från min fruktansvärt segdragna förkylning är att jag förlorat formen fullständigt på en månad.. =P

 

Just nu känns det iallafall jävligt gött att sitta här i soffan, nyduschad, färdigtränad och fräsch! Har visst saknat den känslan..

 

Nu ska jag dock försöka plugga lite till inför tentan imorgon.. Svårt att veta riktigt på vilken nivå man ska kunna det vi gått igenom i kursen, men får hoppas att den kunskap som fastnat är tillräcklig! Håll tummarna för mig imorgon kl. 13.00 och ett par timmar framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0