Träning och SEX!

Nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv igen! Eller ja, i träningsdelen av det iallafall, inte dåligt så långt! Bodypump i måndags och så spinning igår, sjukt jobbigt! Nu smärtar större delen av kroppen så fort jag rör mig, det är underbart!!

 

Idag måste jag läsa på lite om sex och homo-, bi- och transsexualitet samt queer, blir nog skoj! Andra delen av HEL (Hälsa, Etik, Lärande) har satt igång, så kommande 2 veckorna 1,5 veckorna (herregud vad tiden går fort!) kommer handla om sex, sex, sex! Kan terminen starta bättre? ;P

 

Ikväll är det dags för gammelfadder-kväll..! Våra småttingar har klivit i våra (stooooora) skor och blivit faddrar, och ikväll är det dags för oss gamlingar att åter visa ynglingarna hur man festar, SG-style! Så är du i Linköping, kom till Sliver ikväll, det är där det händer!!

 

Nu ska jag googla gay, homo och transsexuell, kommer nog bli en del intressanta träffar.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0