KrasselPrassel

I ett par dagar har inte så värst mycket annat än c-uppsatsande; Sputnik, kinesioditt och kinesiodatt, emg, elektromyografi, elektromyograf, aktionspotential, angulus acromialis, th2 och neråt, basen, armar, ryggen, trapezius och rhomboideer, muskelaktivitet, labbet och labbtider, november och seminarier..

Jaa, många tankar, funderingar och frågor som snurrar, helt klart.

 

I söndags kväll fick jag lite ont i halsen, och när jag vaknade på måndagmorgonen var förkylningen ett faktum. Blev förvånad över att man kunde bli så förkyld så snabbt?? Igårkväll när jag cyklat hem från neuroträningen smärtade mina luftvägar galet mycket, och någon timme senare var jag tvungen att ställa mig i varmduschen i en halvtimme, för att sedan bädda ner mig under dubbla täcken bara för att sluta hacka tänder.. Natten ägnades sedan mest åt att bada i svett, varvat med att börja skaka i hela kroppen så snart en kroppsdel kom utanför täcket. Tyvärr fick jag sjukanmäla mig till Sofie idag, hoppas det går bra utan mig! Men nu har jag piggnat till en aning och tänkte att jag nog kan sätta mig och jobba lite, så att jag slipper känna mig helt värdelös och lat..

 

Krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0