Dataonörd

Nu har jag försökt ändra till en lite mer höstig design här på bloggen, men den verkar visst inte vilja komma upp. Får se om det ordnar upp sig under kvällen, annars får jag la göra ett nytt försök så småningom.

 

Ikväll har jag enligt intrusktioner klunkat i mig en liter vatten, och imorgon ska jag delta i studien som ställer sig frågan "Varför svimmar vi?". Vet inte rikttigt vad jag kommer få göra, men det hade något med en slynga runt vaden och blodmängder som skulle flytta sig i kroppen, mätning av detta samt en liten, liten nål. Fast egentligen vet jag inte, tänkte mest att det kunde vara kul att ställa upp! Sen att det ger lite klirr i kassan, det gör ju inte saken sämre! ;P

 

Förkylningen är fortfarande inte borta, men kroppen känns i alla fall pigg! I helgen blir det hemfärd för lite sista kurering innan träningen (förhoppningsvis) drar igång på måndag igen!

 

Nu ska jag nog ringa min bror för att se om jag lyckas locka upp honom för att göra mig sällskap i de värmlanska skogarna i helgen..!

 

Jag lämnar er med ett smakprov på den nya designen:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0