Måsten och syftet med.. livet?

Sådär ja, så har man officiellt sett varit på de fem obligatoriska seminarierna, fint! Inofficiellt är det tre - så kan det gå när lärarna har lite för bråttom när de ska signera närvaropappret!

Och ta det nu lite lugnt innan ni börjar hojta om orättvisa och mygel! Jag har faktiskt tänk att gå på minst två till ändå, av egen fri vilja! Är bara himla skönt att slippa det där "måstet" som hängde över en.

 

Opponeringen gick bra, sågade henne inte riktigt så hårt som vi kunde ha gjort.. =P Responderingen gick väl också bra, men det blev en hel del mer jobb än vi hade trott. Men bra återkoppling, och vettiga saker som vi borde ta med, så tack för feed-backen hörrni! =) Lite synd bara att vår uppsatshandledare inte nämnt vissa, så här i efterhand, gasnak självklara saker, t.ex. tydligare sjukgymnastisk koppling.. Men men, har ju ända till våren på oss! Och Sofie, vi har ett syfte.. Bara Miss J som letar lite dåligt! ;P

 

Nu ska jag försöka sätta mig med lite basgruppsplugg inför morgondagen. Vore dessutom inte helt fel att orka hinna med ett spinningpass innan kvällningen..!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet stumpan, jag behövde bara reagera av mig! hahaha ;) vattenpölarna hjälpte!

2010-10-27 @ 23:36:33
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0