Halvvägs in i oktober

Idag har jag och Hanna lekt lite.. Först påbörjade vi rapporten om vår pedagogiska uppgift och sen... TATUERING!! =D Hanna har satt denna lilla krumelur på sin höft, blev galet fint!!

 

Stjärntecknet för Kräftan

Till våren kanske det blir min tur..! =D

 

Efter tattufiering blev det basgrupp för min del, sedan massage hos och av Jill (taaack!!) och sen en promenad till Hanna för att spana in hennes nya fina dator! En promenad senare är jag och min onda rygg hemma. Önskar jag kunde däcka i soffan, men kommer inte soffpotatisläget och min rygg så bra överens just nu, men tack vare min nya sits (som tränar bålen samtidigt som man sitter på den) klarar jag i alla fall av att häcka framför datorn och tv:n ändå! =P Så tyvärr gott folk, trots vaskning och schteek-tema så bangar jag nog Örat ikväll. Kroppen säger helt enkelt ifrån.

 

Den blå är min! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0