Tentaveckor

Tenta-p är här: heldag igår (förvisso fallstudie, resurs och c-uppsats, men ändå!), heldag idag och på samma sätt kommer det se ut kommande två veckor. Den 7e juni smäller det och sedan är det nya tag lagom till den 10e - dags för revansch!

 

Det är visst den 25e idag också! Tänk, jag hade nästan hunnit bli så van vid att inte kunna göra något som kostade pengar (eller handla mat för den delen) att jag praktiskt taget hade glömt bort denna underbara dag! Undrar vad man ska göra för att fira? ..kanske shoppa något fint, inhandla lite vin, köpa mat och varför inte en lunch på stan..? (nej, jag förstår inte varför mina pengar alltid är slut det 5:e..! =P

 

Åter till plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0