Vem har sagt att vinterskor behöver vara tjocka och ha grov sula?

Fick faktiskt lite plugg gjort igår! Så nu är jag inte helt lost på cerebral pares, känns bra!

 

Trotsade dessutom snöstormen och tog mig ner på stan för lite nödvändiga inköp. Det gick faktiskt riktigt bra - när bilar och bussar körde fast och/eller krockade, människor halkade och nästan gick in i lyktstolpar för att de tittar för mycket nedåt, då kämpade jag och mina vinterskor Converse på och klarade oss faktiskt helskinnade både dit och hem! =D Fick dock en liten skönhetsmiss då jag såg ut som en tvättbjörn när jag kom ner på stan, men mode(?)medveten som jag är hoppade jag in på Åhlens det första jag gjorde, norpade åt mig en sminkservett och torkade, torkade, torkade.. Tror faktiskt inte det var jättemånga som hann se mig..! =P

 

 

 

Nu ska jag iallafall försöka hinna kika på ett par artiklar innan det är dags att pulsa genom snön (och SOLSKENET!!!) till skolan!

 

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0