Sommartid

Det här är första gången sedan länge jag spenderat 9 h timmar i sträck i skolan! Inte konstigt kanske att jag var trött när jag kom hem..! =P

 

Har haft min första dag av två med Kinesiotape-kurs, så just nu sitter jag här med rosa, blå och svart tejp på axlar, rygg och ben - påminner lite om en korsning mellan mumie och clown!

 

Ikväll blir det lugnt, hade tänkt tvätta, men vete sjutton om jag pallar.. Blir nog film och en kopp te istället, låter som en helt klart bättre alternativ!

 

Imorgon blir en tidig morgon, kursen fortsätter redan kl. 8.00, men i och med att vi går över till sommarid är det ju som om vi börjar redan kl. 7.00! Okristligt tidigt ju! Hua...! Men det är kul och lärorikt, så det är bara att offra sig! ;P

 

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Therrorese

hahahaha! Det är så roligt.. klockan 7 är ju rena eftermiddagen.. :)

2010-03-28 @ 11:13:49
URL: http://iridium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0