Plugga, bli med katt och käka burgare på Pitchers

Det är vad jag tänkt göra under dagen. Fast frågan är om jag kanske borde stanna hemma ikväll och se till så att Elliot har det bra? Får fråga matte - jag vill ju vara en bra kissemamma! =D

 

Nu ska jag iallafall kika runt och se om jag hittar några bra artiklar om CI-terapi, sen bär det av ner mot stan och plugga lite kandidatuppsats med Proppen - bra idé att göra det på något fik tycker jag, vi är bra!

 

Kommer vara lite tomt utan Hanna här i helgen, men jag lovar att parta lite för dig med vännen! (och jag lovar ocksåå att jag ska parta bättre än du tränar! ;P)

 

Ha en härlig dag allihop!


Kommentarer
Postat av: hanna

hihi bra att du partar lite åt mig...men du jag har sjukt mycke träningsvärk så du borde ha fått lite. :P pusskram

2010-03-05 @ 21:44:16
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0