Okunnig? ..eller bara lite söt?

Aaah, nu har jag bara svart tape kvar, den på axeln och den för hållningen. Men herregud, det tog ju säkert 10 minuter (utan att skoja!) att få bort allt övrig tape.. Jag och Johda var visst himla effektiva med klistrandet i helgen!

 

Läste förresten på Egoinas blogg om språkförvirring, och kom att tänka på hur jag, tills för bara några år sedan, sa "korreborreband" istället för kardborreband. Jag var dessutom ganska gammal innan jag insåg att mamma faktiskt inte heter mamma, utan, precis som alla andra, faktiskt har ett riktigt namn! ..tur att man blir visare med åren..? ;P

 

Idag gick jag upp lite tidigare än jag egentligen hade behövt, insåg att jag var tvungen att förbereda mig inför förmiddagens seminarium, wohoo! Men nu har jag iallafall läst igenom ett par arbeten och kommit med några frågor. Så jag överlever nog. Hoppas jag.

 

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-29 @ 14:29:13
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0