Någonting stort och grått växer utanför mitt fönster

Oj! Nu börjar det minsann hända saker här utanför fönstret - på ett ställe kanb man nästan börja ana att det kommer bli ett hus! Är faktiskt lite kul att se hur det växer fram, dag för dag.. Men lite trist är det ju att jag efter årets slut kommer ha lägenheter 10 m från mitt fönster - no more springa runt naken för min del!

 

Kanske dags att jag börjar tycka att grå betongblock är fin utsikt?

Jag råkade förresten ha blixten på när jag fotade, en av gubbarna tittade väääldigt konstigt på mig när han märkte vad jag sysslade med..! Välkommen till blogggenerationen, farfar!

 

Nu har jag tänkt sätta mig och skriva ihop min inlärningsplan inför praktiken.. Synd bara att jag inte riktigt vet vad jag vill göra, men efter att ha kikat lite på Hannas ILP har jag iallafall fått lite idéer, tack ska du ha!

 

Jag återkommer kanske lite senare med en uppdatering om hur studierna fortlöpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0