Kulturkväll

Ett axplock av gårdagskvällens samtalsämnen:

  • Film
  • Böcker
  • Musik
  • Tv-program
  • Modern fysik och hållfasthetslära
  • Operationer och ben-nybildning
  • Balanserade elefanter
  • Ringmurens varande eller icke-varande

..och mycket, mycket mer!

Tack för en trevlig kväll hörrni! =D

 

Det var mysigt att komma hem till en liten kelig katt och jag fick dessutom efterlängtat sovsällskap (sällskapet höll sig i och för sig till fotändan, men kanske var lika bra så att jag slapp hosta upp hårbollar när jag vaknade.. =P)

 

Nu blir det plugg, CP, CI-terapi och så ska jag läsa lite om kinesiotape och hållning inför min och Sofies dejt imorgon!

 

Ha en härlig lördag nu allihop!

In i dimman!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0