Klantigt Camilla, sjukt klantigt!

Jag har nämligen lyckats skaffa virus på datorn. Jag skulle kika lite på en väns videoklipp på facebook, och när hemsidan jag lotsas till säger att jag behöver ladda ner en nyare version av spelare. Tre "klick", "klick" ´, "klick" senare och POFF - jag har virus! Hade jag bara tänkt liiite mer på vad jag gjorde så hade jag ju sluppit. KASST!

 

 

Jaja, är väl inget att gräma sig över, datorn verkar funka som den ska och en virussökning borde ju ta hand om resterna.. Eller..?

 

Snart är det lunch, och då blir det mentorsträff! Ska visa de små livet vilka underbara böcker de bör använda under resten av terminen - känns kul att faktiskt kunna hjälpa till i förvirringen! Eller ja, det är iallafall vad jag hoppas att vi gör..? =P

 

Innan det ska jag läsa igenom mitt arbete om Charcot-Marie-Tooth och eventuellt påbörja lite basgruppsarbete.. Men klockan är redan 10, och om jag känner mig själv rätt så kommer det inte hinna bli så värst mycket av det sistnämnda gjort..

 

Så här fin fot kan man få vid Charcot-Marie-Tooth..


 

Efter lunch ska jag och Proppen sätta oss och fundera lite på vad vi vill ta upp under morgondagens seminarium. Det är ju nästan så att man glömt bort vad vi tänkt att vår kandidatuppsats ska handla om! =S

 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0