Dream on

Åååh, det där var nog välbehövligt. Kom hem med en så himla skön myskänsla i kroppen, så jag var bara tvungen att mysa ihop mig en liten stund under täcket..! Jag slocknade självklart som ett ljus och sov som ett barn i två timmar! Undrar om det var kroppen sätt att säga tack för massagen..? =P

 

Jag drömde förresten en liten lustig sak under de två timmarna. Mitt ex kompis Kalle hade skrivit något logginlägg på facebook, och innan jag visste ordet av dök det upp att jag hade kontrat med "Kalle = sjukdom" (fråga mig inte varför.. =P). Han blev såklart väldigt besviken och gjorde någon typ av anmälan av det hela. Under utredningen dök det som tur var upp att det inte var jag som hade skrivit det, utan jag hade bara (trots reglerna) lämnat datorn som jag var inloggad på på HUB obevakad, så som straff skulle jag bli tvungen att börja betala en månadsavgift för att få använda datorerna. Men det jobbiga var att jag inte visste hur jag skulle förklarad det hela för Kalle, eller mitt ex för den delen. Hur skulle jag få dem att tro på mig?? Någonstans där vaknade jag, och min första tanke var hur jag skulle kunna få tag på Kalles nummer för att kunna höra av mig och be om ursäkt och förklara läget.. Det dröjde faktiskt ovanligt länge innan jag kom på att det bara var en dröm!

 

Det är lite kul när man väl kommer ihåg sina drömmar, tycker ni inte? Jag har alltid varit lite fascinerad av drömmar och att klura på vad de kan betyda. Inte för att jag någonsin kommit fram till något vettigt, men ändå.

 

Nä, nu ska jag plugga lite basgrupp! Ikväll blir det middag med Hanna och hennes pappa, ska bli trevligt! Sen kanske vi svänger förbi 55an och de andra vännerna, får väl se hur hög vår energinivå efter maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0