Äntligen träning igen!

Som ni kanske förstår på min frånvaro från bloggen så har helgen varit BRA! =D

 

Fredagkvällen inleddes i gott sällskap på 55:an, för att avslutas på Platås halvtomma dansgolv. Det var en riktigt kul kväll, men ändå.. tacka vet jag Flamman! ;P

 

Lördagen fick även den spenderas i riktigt bra sällskap - det blev lunch på stan och på kvällen lite vin och en massa, massa prat - I love it!

 

Söndagen blev inte så seg som man skulle kunna tro, vinet till trots. Den spenderades med mys, promenad till stan, falukorvsmiddag och lite tecknande samt filmtittande.

 

Dagen idag har tillbringats i skolan där vi suttit med statistikuppgiften, skönt att äntligen ha den klar. Måste säga att jag är rätt nöjd med min insats, även om soffan på Clinicum under den sista timmen blev lite för skön för att hålla sig vaken i.. =P

 

Nu ska jag ta och läsa lite om ryggmärgsbråck/-skador och sen ska jag faktiskt ner och träna!! Äntligen! Jag hostar fortfarande likt en KOL-patient, men jag orkar inte riktigt vänta på att det ska upphöra. Är ju inte snuvig längre och känner mig frisk i övrigt, så nu kör jag. Win or lose.


Kommentarer
Postat av: Propp

haha.. Gillade: "Dagen idag.."

2010-03-16 @ 08:27:34
Postat av: Camilla

Ja, men det är klart.. Man måste ju förtydliga, så att folk inte tror att jag menar dagen igår eller nått sånt jue.. =P Såklart.

2010-03-16 @ 10:16:34
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0