Åh her-re-guuud..!

Fick precis reda på att en vän är gravid!

 

Åh gud.. Vad hemsk jag känner mig. Vill bara vara glad, men jag måste erkänna att jag (och tyvärr fler med mig) hela tiden funderat på när hennes förhållande kommer ta slut, och nu så går hon och blir gravid med killen i fråga..

Åååh vad jag hoppas att det kommer gå bra! Både med bebisen och förhållandet och allting.. Till råga på allt är hon sjuk.. Någonting med hjärnan tror läkarna, hon klarar tydligen inte av att förflytta sig på grund av att hon är så yr.. =( Lillan.. =(

 

Åh vad klyven jag känner mig. Men det viktigaste är att hon och hennes bebis blir friska och att hon blir lycklig! Då blir jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0