Från och med idag

Jag har insett att anledningen till att jag varit så dålig på att blogga på sistone är att jag inte vill uppdatera allt som hänt sedan sist, känns som att det skulle bli så himla mycket!

 

Så slogs jag plötsligt av lösningen! Jag skiter i att uppdatera, utan börjar helt enkelt skriva från läget just nu. Är ju dessutom inget världsomvälvande (eller vad det nu heter) som hänt ändå.. =P

 

Dagens träningspass avklarat, nu blir det planeringslunch inför KÖRVFESTEN (ni har väl inte glömt bort den!?) med Sofie och Therese! Kommer bli så jäkla kul!!

 

Är dessutom sjukt pepp inför fredags - Ärtor och Punch på [hg]!

 

Men nu måste jag nog ta och göra mig synlig för snart ska vi gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0