Stora ambitioner..

..men lite som faktiskt genomförs!

Dagen har börjat bra.. Blev varken morgonspinning eller hockeymys och föreläsningen har jag precis bäestämt mig för att skippa.. Jag menar, hur intressant låter det egentligen med "Beteendevetenskapliga aspekter på långvarig smärta"??

Och träning vet jag inte om jag vågat ta mig an heller, har börjat nysa, nysa, nysa och känner av halsen gör jag dessutom.. Ska jag aldrig få bli helt frisk eller vad är det frågan om?!

 

Har iallafall lovat mig själv, eftersom jag nu fick tillåtelse att strunta i föreläsningen, att jag ska få en del plugg gjort! Så att jag inte gått upp ur sängen i onödan liksom..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0