Sköna ben

Aaah, idag har jag varit ute på årets första löparrunda, fan vad gött det känns i benen! =D 8,5 km blev det, helt ok för att vara första gången på så länge, nästan så att jag är lite stolt..!

 

Har inte blivit något tecknande som jag planerade att jag skulle göra när jag knatade hem från skolan, men det finns ju en hel kväll och en dag imorgon kvar också? =)

 

Annars händer inte så mycket spännande, har dock tagit ett kliv framåt och det känns bra. Det är bara så tråkigt när någon man tycker så mycket om är så ledsen.

 

Imorgon är är jag återigen ledig, men till skillnad mot idag så har jag inga som helst planer på att vara i skolan kl 7.10 imorgon..! Men jag är glad att jag var det, var en av få som lyckades få biljett! Fast å andra sidan, kanske inte var så avgörande vilken tid man kom dit, utan hur kaxig man var i kön.. Tyvärr..! Men kôrvfest blir det iallafall, yehaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0