Lite allt möjligt..

Tack för alla kommentarer, hade nästan glömt bort hur kul det var att faktiskt få lite respons på det man skriver..! Mer sånt, tack! =D

 

Kul med silvret igår förresten, bra jobbat tjejer!!

 

Känner mig något lite piggare idag, kanske var en bra grej att sova i 11 h? Med ett avbrott då jag blev väckt av att snöplogen kört fast i snön! Hahaha, trodde de skulle vara proffs på snökörning, men tydligen är de inte mycket bättre än bästa-Idre-bilen..!! ;)

 

Nu har jag förresten säkrat sommarens inkomst!! Pratade med mitt kära Tapiren igår (DE ringde upp MIG för att de VILLE att jag skulle komma och jobba, hur underbart är inte det!??), och har nu bokat upp 8 sommarveckor med jobb! Lovely! Och jag bad dessutom om två saker:

 

1) Få ledigt sista helgen i juli, för då jäklar är det 50-års-FEEEEST!!

2) Få jobba med JENNY!!

 

 

 

Nä, nu ska jag kolla vad det finns att luncha på..! Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0