Hi Tec-Cam

Igår kväll installerade jag Windows 7, tänkte att det skulle göra så att datorn blev lite snabbare (läs mindre långsam), och att alla bebis-skavanker som Vista hade skulle försvinna.. Det värsta är bara att jag itne riktigt var med på att mitt INTERNET också skulle försvinna! Vet inte riktigt vad som hänt, men av någon anledning har min datorn och router problem att kommunicera nu för tiden.. Tur att vi ha tillgång till ytterligare ett trådlöst nätverk här i korridoren, vad skulle jag annars ta mig till? (tack Tim!!)

 

Suger förresten att gå upp tiiiidigt, pallra sig iväg på cykel i snö och -15 grader till skolan, kuta ner till biblioteket för att skriva ut föreläsningshandouts, kuta till föreläsningssalen, stå och vänta i 20 min... För att sedan tröttna på att vänta på en föreläsare/föreläsning som ändå troligtvis inte kommer ge något (baserat på handoutsen och det faktum att föreläsningstiden minskat med 1/4).. Så då trampade jag iväg hemåt för att packa ihop lite träningskläder samt plugga..

 

Och så fastnade jag här.. =P Har installerat lite program som försvann i och med Windows uppgraderingen, känner mig ändå lite duktig, trots att jag inte öppnat någon neurologibok. Nu ska jag nog ändå ta och flytta mig, min kaffekopp och mina böcker till soffan en stund, innan det är dags att återigen bege sig mot HU! Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0