Förmiddagsfika och nollympiadbilder

Har nyss kommit hem från skolan, sitter just nu med en kopp kaffe, en avokade och ett äpple, härligt förmiddagsfika! MTV står och skrålar i bakgrunden och jag laddar inför lite plugg.

 

Var en promenad inplanerad idag, men så som vädret ser ut vete sjutton om det inte får bli något annat istället. Det spôrs!

 

Nu blir det iallafall stroke-rehabilitering! Har förresten burit hem tre(!) FYSS-böcker i snöyran, jag måste vara världens bästaste vän..? Eller iallafall starkaste, haha! =P

 

 


Den svarta plutten ovanför förarhytten är Jill! =D



Lade precis in lite bilder från lördagens Nollympiad, så kan väl förgylla er dag med några innan jag avslutar..! =)

 


Det var himla fint väder, men sjukt kallt! =/





Gustav verkar hålla med mig på den punkten..




Elin med en frusen lillplutt





Ninjaintegration?





Fjäskdomarna blev minst sagt lismade för.. Hoppas det lönade sig att leka pall..?




Nya fräscha ninjorna




Gamla ninjorna =)


Kommentarer
Postat av: hanna

du är en superkompis som bär hem fyss åt oss...pusskram

2010-02-03 @ 15:33:29
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0