Dagen efter kvällen före..

Fast jag måste säga, jag känner mig rätt fräsch ändå - bara lite trött, i övrigt inte alls bakis! Nice! Hade som vanligt sjukt kul på Flamman, är sällan det blir nått annat när man är där..!

 

Dagen kommer försöka ägnas åt plugg, hann inte riktigt med det igår, det tog alldeles för lång tid att städa och tvätta! =P Men nu är det iallafall fint här hemma igen!

 

Hittade förresten Egoina på facebook - Regina Katralen är hennes riktiga namn, sjuk otippat! Jag menar Regina..! Trodde hon hetter något fint, som typ Evelina eller Erika eller något.. Men nä. Regina. Klart hon väljer att skriva under pseudonym..! =P

 

Mot böckerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0