Better late than aldrig

Oj, sorry! Glömde visst att uppdatera igår trots allt..

 

Jaja, det hände hur som helst inte så värst mycket spännande efter mitt senaste inlägg ändå. Plugg, promenad till HUB för att skriva ut lite papper, en sväng förbi Hemköp för att inhandla lite ätbart, sen hem och lite mer plugg. Kvällen avslutades med en promenad med Hanna och efter det lite Cougar Town.

 

Idag har jag redan(?) hunnit med att ha basgrupp som innefattande smärta och smärtabehandling samt utvärdering. Konklusion: Jag behöver bli mer jämn i mitt arbete, med andra ord PLUGGA MER! No news alltså! ;P

 

Nu har jag nyss sovit 1 h(!) och käkat lite lunch, så nu är det dags att återvända till skolan för något typ av uppföljning. Har inte en aning om vad det innebär, men det visar sig väl..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0