Vad har jag nu gett mig in på?!!

Följde förra veckan med M för o kolla in herrarnas handbollslag här i stan, och jäklar vad sugen jag blev när jag såg dem springa omkring där, studsandes med sina små bollar (haha!)!

Så jag nämnde lite halvt-om-halvt seriöst att jag borde gå och kolla upp om jag kunde börja träna med damerna. Vore ju lite lagom att vara med 5 veckor, då kan de liksom inte ställa för stora krav på en..

Så idag tänkte jag att, vad fan, jag kan ju gå dit och kolla iallafall. Och innan jag visste ordet av så hade jag lovat att komma och träna med dem imorgon eller på onsdag!!

 

Hur fan ska jag klara det med min axel, min rygg, mina benhinnor och mitt otränade handbollssinne!?? Var ju 4-5 år sen jag tränade handboll! Scheisse!! (som min praktik-handledare skulle ha sagt)

=S Lova att hålla tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0