Update

Hösten är här: termometern visar 4,1 grader, regnet faller och löven fladdrar för fullt i vinden.. Mysigt, får en inte alls att längta tillbaks till sommaren. Eller ens fram till våren, nejdå..!

 

Gårdagen var visst en väldigt trött dag. Höll i förrgår kväll på att ställa klockan på 8, men ångrade mig och tänkte att jag minsann skulle få sova så länge som jag ville. Tänkte att jag ändå brukar vakna som senast vid 10-snåret.. Kl 11.30 behagade jag visst slå upp ögonen! Tur att skolan inte började förrän kl. 13, haha!

Vi fick träffa ett par personer som drabbats av RA (reumatoid artit, ledgångsreumatism) och det var riktigt intressant! Förutom att de berättade lite om hur det var att leva med sjukdomen så fick vi titta, känna och klämma lite - mycket givande! Vid kl 15 bar det av hemåt för lunch och en powernap (fatta att jag redan var trött igen, inte klokt!) men SEN minsann, då blev det en löparrunda med Fifflarn, Linn och Määääkus - mycket bra sprunget!! =D

 

På kvällen blev det mys, grå anatomi och godsaker ute i Ryd, I like!

 

Idag ska jag dock kompensera för att det bara blev ett träningspass och köra desto hårdare! Frågan är bara om jag ska köra lite löpning nu på förmiddagen eller om jag ska orka ta mig ner till gymmet och trampa runt lite på crosstrainern, hmm.. Sen blir det iallafall box-pass med bruttsen Pill och Fufflis!

 

Men emellan passen blir det shoppingrunda med HannaBanana och provning av SG-kläder, wohoo!

 

Har förresten märkt att vattnet rinner undan lite väl dåligt i min dusch, så igår tog jag tag i saken och lyfte på brunnslocket.... Väldigt omysigt!! XP  Men nu rinner iallafall vattnet undan fint igen! =D

 

Nej, man kanske ska ta och teckna lite medan frukosten får smälta.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0