Toastmaster

Ojoj, vad har jag nu gett mig in på.. Toastmaster på en SG-sittning, hur ska det gå? Och inte vilken SG-sittning som helst, höstens FINSITTNING! =S GAH!!

 

Tur att Sebbe ska vara med mig, bra att ha nån att luta sig mot, haha! Nädå, skämt åsido, detta ska nog gå bra! Har ju varit med förr, så att säga..! =P Eller vad sägs om TM på arbetsterapeuterna's finsittning OCH min gamla klass EXAMENSSITTNING! Yeah baby ;P





Jag och fina Sussi när vår toastmaster-oskuld tas! =D (japp, jag har varit brunett!)



 

Jag och TM-partnern Fredrik på examenssittning!

 

 

 

 

 

 

Vill utöver detta bara meddela världen att jag är fastare än Sofie! Så det så! ;P


Kommentarer
Postat av: Fiffi the dog!!

Ohh mer sånt här! Och faste är helt klart! ;)

2009-10-28 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0