Hemhemhemma

I helgen var det Kristinehamn som gällde. Eller ja. Iallafall fredag kväll och lördag - söndag bar det av till Karlskoga och Boda Borg, wohoo! Där blev det mycket spring, klättring och blåmärken, mumma! =P

 

I fredags när jag kom hem, efter en shoppingrunda i Örebro med mamma (MYYS!) så möttes jag av SVENSKA KRÄFTOR!! Så jävla gott! Satte säkert i mig ett helt kilo(!!) själv!

 

Lördagen var inte heller så himla pjåkig..!

Dagen började med loppisfynd - EN CYKEL!! Så nu kan jag återigen joina Linköpings cykelmaffia (eller vad tycker du vi ska kalla oss Fiffi? =P)!! Ska bara komma på ett bra sätt att få cykeln från Kristinehamn till Linkan.. Hmm.

 

Dagen fortlöpte i samma underbara stil med att jag fick rota igenom en stor bag + en sån där svart sopsäck, FULLA MED KLÄDER! Skitfina och det mesta i perfekt storlek! =D =D Så nu är jag stolt ägare till en riktigt najs, vit höstjacka, 3(!!) kavajer (en normallång och två längre), en biege vinterjacka, en skidjacka, ett par Fornarina-jeans, en klänning, en tunika, nån topp..... =D Och allt helt gratis!

Självklart köpte jag under dagen en lott (vore ju dum om jag lät bli) men skrapade dom inte förrän söndagen, så det blev ingen vinst tyvärr.. =P

 

Lördagskvällen avslutades med riktigt god middag med trevligt sällskap hemma hos Lina!

 

Söndagen tillbringades som sagt på Boda Borg, med mycket klurande, klättrande, ålande, klängande, slängande och hoppande. SKITKUL!! Men OJ vad mina knän ser ut idag, haha! Blåa hela dom!

 

Precis som min arm kommer vara efter kvällens träning.. =P

Nä, nu sitter jag allt uppe på övertid - läggdags var ju för en timme sen! =S

Natti!


Kommentarer
Postat av: Fiffi the dog!!

Fan va orättvist, ge mig cokså en påse full med kläder!

Cykelmaffia är okej ;)

2009-10-20 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0