Morgonmöte

Jaha. Utskickad från morgonens möte. Anledning?


"Men Camilla, ta och gör något roligt istället för att vara med på mötet så här sista dan. Surfa eller något!"


Och jag är ju inte den som är den, så här sitter jag! =D

Skulle förresten vilja uppdatera världen om att man samlar på sig en himla massa saker när man bor på ett ställe i några veckor.. Har packat ihop mina saker här i Örebro nu: 3 axelväskor (varav en oversized), en kasse (eller kasche som de säger här i trakterna) och en huge backpack (typ 60 L eller så..).. Allting FULLPROPPAT till bristningsgränsen.. Så Sofie, jag behöver nog dina starka armar (HAHA!) och din stadiga cykel när jag anländer..! =P

Nej, nu ska jag nog ta en liten siesta på nån brits eller göra något annat trevligt!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0