Godmorgon

Nu har jag uppdaterat mig om dagens patienter. Känns lustigt, ett tag var vi 4 "sjukgymnaster" (jaja, 2 riktiga, jag och en rehabassistent..) på 9 inlagda patienter, idag är vi två på 14 patienter.. Logiskt?

Men jaja, då kanske det händer lite även på eftermiddagen, vore ju najs att få lite omväxling, haha!

En halv vecka kvar på praktiken, tänk att det har gått så fort!! Och när man kommer tillbaks då är det hög tid att sätta igång med tentapluggandet! Ska bli sjukt skönt att, för första gången på tre år, få ett riktigt jullov - ett jullov där jag inte behöver tentaplugga eller, vilket nog varit vanligare, ha ångest för att jag inte tentapluggar..!

Nu är det dags för Det Allra Heligaste inom sjukvården - FIKA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0