Den gångna veckan i bilder

Känner att jag vill delge världen mitt liv genom bilder. Så så får det bli!

 

 

 

2009-11-05 Äventyrsbadet på Gustavsvik


Kristo - still unwet


 

Bad boys (hahaha!)




Kristo gör sitt bästa för att ligga och posa på botten.




Blindstyret och miss fisk




"Mina bubblor, mina bubblor!!!"



Haha, denna får vara med bara för att du fick så sjuk blick, Kristo! =D




Hångel? "Drunkningsolycka"? Streching? Ingen som riktigt vet..




2009-11-08 Mat- & vinmässan samt utgång i Sthlm



Sussi på väg att fylla sig själv glaset



Bubbel för att fira den (snart) 25-åriga bruttan



Lotta fick lite ont i fötterna..



Uhohoh, baby uhohoh.. Jag vill ha uhohoh, lite uhohoh..!




2009-11-08 Fars dags-middag i Örebro


Mina fina föräldrar. Tyvärr lyckas båda två sällan se helt normala ut på samma bild.. =P


Nu måste jag kuta till handbollsträningen, mors!



Kommentarer
Postat av: Nadja

Saknar NFC!! Kommer du hit i helgen och super koss på sjukhusfesten?

Nästa vecka blir de iaf NFC!! Då är de baaaallll!! :)



Miss You!!! ^^

2009-11-09 @ 23:01:25
URL: http://arquera935.blogg.se/
Postat av: C

Klart jag kommer i helgen! Ska komma och dryga mig och mitt fulla lilla skrälle när du står och jobbar och sliter i garderoben eller något annat kul! =P

Nej då, jag kommer nog ta det rätt lugnt, men SjukHUsfesten blir det iaf! =D



OCH BAAAAAAL!

Puss!

2009-11-10 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0