Allhelgonahelgen

Alltså. Vad är grejen med att dansa barbröstad. På krogen. Speciellt om man är 5 halvnakna killar framför samma tjej?! Snacka om att dra ner på sina chanser..

 

Var ute på Strömpis i Örebro igår, hade riktigt kul! Men märkte att jag började sakna lite folk under kvällen - Sofie, Markus, Hanna, Peter.. Synd att ni inte var med! Men jag och Silva kunde shakea asset vi med!

 

I fredags åkte jag hem till mamma och pappa och fick mysa lite, härligt! Fick ge dem lite TENS (hjälpte ingen av dem tyvärr) och så blev jag lite mer blondie så no more utväxt! =D

 

Nu måste jag ta och förbereda mig inför vattengympapasset jag ska hålla imorrn.. Ojojoj.. Men men, det värsta blir väl att jag får improvisera, hur illa kan det gå liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0