Svinstia no more!

För nu har jag städat, så det så! =D

Har sett ut som ett riktigt bombnedslag några dagar nu, och innan dess hade redan ett tjockt lager damm hunnit lägga sig (tur att alla förfestkompisar under SOF var för fulla för att märka det, haha!), mennu är det BORTA!

 

Startade dagen otäckt tidigt med en HLR-utbildning. Kändes bra att friska upp kunskaperna, och dessutom fick jag se (och använda!) en defibrillator! (Eller hjärtstartare som man tydligen ska säga, för "annars förstår inte folk vad man menar", haha!)

 

Därefter blev det lite lunch, paj idag igen, innan jag smög mig in på "fel" grupps ergometercykeltest. Enligt det har jag tydligen en syreupptagningsförmåga som en elitidrottare, jo jag tackar! =D Tror inte riktigt det stämmer, men alltid kul att höra..! =)

 

Därefter blev det 2 h pluggarna på ledundersökningar innan jag knatade iväg hemåt och begav mig ut på en löparrunda. Var minst sagt hög tid för lite träning, har ju inte kört ordentligt sen innan SOF, illa!

 

Imorrn blir det upp i gryningen, ska på bodypump kl 6.45, sen blir det ledundersökningar innan jag tar 11-bussen mot Norpan och gamla kla


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag får ha kafferep med bullar med då :D

2009-05-19 @ 21:23:56
URL: http://givenew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0