Vilken kväll!

Har redan planerat in att umgås med Sofie hela kvällen, bara det är ju toppen (eller hur, Proppen, höhö!)! Men utöver det ska vi dessutom supa sussi, slinga mitt hår så att jag blir fiiiin (-are) och såklart kolla på Grey's! What a night!

 

 

 

Dagen har varit tämligen fullspäckad: kl 7 ringde klockan efter en typ sömnlös natt.. =/ Trist, men så kan det bli ibland..! Hur som helst, bara att masa sig upp och trampa iväg mot biblan för att skriva ut åhörarkopior (som som vanligt kom ut i sista stund, blä), sen bort till föreläsningen. Efter två långa och aningen förvirrade och ostrukturerade föreläsningar bar det strax innan 12 iväg mot Nautilus tillsammans med Fifflan. Hade tänkt löpa och köra lite crosstrainer, men helt otippat blev det spinning istället! =) Vi gillart! Sen hem till Kristo och Rasel för o käka lite lunch innan vi dundrade in på missionskyrkan för lite ryggjympa! Svettigt värre! =) Sen promenerade jag och Sofie sjungandes hem i solen, mmm!!

 

Just nu sitter jag och försöker få Sofie att vakna till liv på msn, så att vi kan knata ner och supa den där sussin nångång!

 

Tjohoo - "ge mig 15 minuter, en kvart" vart hennes svar! SUSSI!!!!!!!!! *mumma!!!!!!!*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0