Sushi!

ÅÅh vad gott det var! Och lite godis på det var ju mumma! Synd bara att godiset gjorde att jag blev lite för mätt.. Jaja, får köra extra hårt på step+power-passet imorrn lunch!

 

Johan hängde förresten på ikväll också, det gillar vi!! =D

 

Och jag har förvarnat Sofie om att jag kommer över till henne och snor lite bilder snart, så förhoppningsvis kommer även jag kunna lägga ut lite fler såna inom kort! (insåg tidigare idag att jag inte har EN ENDA bild på min nya (får man säga så, fast man redan gått drygt 1 termin ihop??) klass och ingen bild från någon fest sedan jag kom hem från Thailand.. ILLA!! Kamera MÅSTE inhandlas snarast!

 

Pratade förresten lite kort med Lina på msn förut, hon lät så lycklig över sin lilla valp! =D Åååååååh vad jag längtar efter att få träffa henne och hennes familj (hon har ju både volvo (eller om det är en ford? ..eller mazda?), villa (egentligen radhus, men det räknas väl ändå??) och vovve, bara en sak som fattas då va...? ;P)

 

Nej, nu ska jag ta igen lite förlorad sömn, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0