Sovmorgon! =D

Pratade med chefen för mitt sommarjobb från förra sommaren idag igen! Sist vi pratades vid sa hon att alla sommarjobbsplatser redan var tillsatta, att hon tänkt ringa mig men att någon tydligen sagt att jag ville jobba med något som hade lite mer med min utbildning att göra denna sommar, så hon lät bli.. Men NU sa hon att de antagligen behövde en till sommarjobbare!! =D Hon skulle höra med den sista teamledaren imorgon, så håll tummarna för mig! Jag vill tillbaks till mina gamlingar! =D

 

Klockan ringde förresten vid 6.45 imorse och jag hade lagt fram kläder till yogan så att det bara skulle vara att hoppa i dom och trampa ner.. Men icke. Camilla tyckte det var en ypperlig idé att ställa fram klockan ett par timmar och somna om istället, så det gjorde hon! =P Men jag kom iallafall iväg på step + power med Sofie och Jill, kändes riktigt skönt att få köra lite styrka igen..!

 

Eftermiddagen har gått åt till att försöka plugga. Har gått sådär. Jag tror jag behöver lite sol och värme för att få upp energin igen, måste ju bli peppad inför tentorna som kommer i slutet av terminen! 

 

Kvällens val: torsdagsöl på Örat med mycket härligt folk eller hemmamys med lite härligt folk? Hmm... tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0