Så mycket för mina förmiddagsplaner..!

Jag ställde klockan på 7.00, med tanken att skutta upp ur sängen så att jag skulle hinna med att både plugga och träna nu på förmiddagen.. Istället ställde jag fram larmet ytterligare en timme, tog en lång frukost och sitter nu och bloggar.. Inget vettigt gjort på 2,5 h med andra ord.. *suck* Jag skulle behöva jobba på min självdiciplin!

 

Snön föll här i Linköping igår kväll (och inatt?), så nu ligger det ett vitt täcke över hela stan (det sista är i och för sig en gissning eftersom jag inte varit utanför dörren idag), VARFÖR KAN DET INTE BLI VARMT OCH SOLIGT!??? Men nääää, här visar termometern minsann på -3,9 och himlen är täckt av ett TJOCKT grått molnlager.. BLÄÄÄ!

 

BK-rapporten ska hur som helst in på fredag, så min tanke är att skriva klart den under förmiddagen, och sen vid 13 ska vi ses med gympagruppen och jobba på lite.. Appropå det, vi hade ju i uppgift att lära in våra olika delar av passet, shit! Jaja, kanske får sitta med BK:n imorrn istället.. 

 

På torsdag blir det förresten kravall - det är dags för DÖMD och vi ska festa järnet!! Fast timsi har visst blivit "lagfadder" för 7 göteborgare, och lovat att dom ska få bo här i korridoren torsdag-söndag.. Ska nog försöka hålla mig hemifrån så mycket som möjligt under den tiden.. Undrar om N vill ha mig som inneboende? =P

 

Nej, nu måste jag nog ta tag i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

YAY det får ta och bli sommar fort nu hehe :D



Fyfasen för mer snö alltså, här snöade det tokigt mycket igår med. Idag skiner iaf solen som tur är.

2009-03-24 @ 10:44:43
Postat av: Jenny

Bra att skriva mitt namn med :P haha

2009-03-24 @ 11:02:49
URL: http://thrice.devote.se
Postat av: Fiffi

hhahaha.. du är duktig!! och gör mig pepp på kuppen!! Feeest!!

2009-03-24 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0