Ny vecka, nya krafter!

Igår blev inte en sån lat bakissöndag trots allt: efter att jag åkt hem från N tog jag nämligen tag i att städa mitt rum (var säkert 3 veckor sen sist!), så nu är det fint och fräscht igen! =)

 

Nu är det iallafall måndag morgon igen.. En lång dag i skolan väntar, slutar inte förrän kvart i 5, men som för att kompensera för det är vi schemafria både imorgon och på torsdag - det innebär att vi har tid att sitta och planera inför vårt gruppgympa-pass som vi ska ha om exakt en vecka! Hoppas det kommer gå bra, vet ingen grupp än som blivit kuggade..! Och varför skulle vi bli det, vi som har en så skön grupp? =D

 

Har förresten haft två träningsfria dagar, plus att jag slarvat med maten, så denna vecka ska jag minsann skärpa till mig! Satsar ju stenhårt på beach -09, så då går det ju inte mesa sig fram..!

 

Berättade jag förresten att bion vi var på, Marley och jag, inte var så värst bra.. Jag hade förväntat mig en sjukt rolig film, att jag skulle få sitta och skratta mig igenom de två timmar som filmen skull hålla på, men icke.. Tror jag skrattade en eller kanske två gånger, och den ena gången var det åt något som bara jag och N tyckte var roligt.. =P Tur att han och jag har samma typ av humor iallafall!

 

Nej, nu måste jag trampa iväg till skolan, ha en bra måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0