HoodBuddies!

Japp, det var Sofie och jag idag - har haft likadana hoods hela dagen, HAHA! Så jäkla snygga!

 

Vilket träningsdag det har varit! Dagen inleddes med vattengympa, fortsatte med en föreläsning som jag och Fifflarn smet tidigare från för att, just det, träna! Bodytoning på nautilus var det som stod på schemat. Efter det var det bara att slänga i sig lite mat, sen bar det iväg till resten av klassen för lite gympa! =D Nu är jag lite lagom trött i kroppen, men det kanske är helt som det ska vara när man kört 6(!!) träningspass på två dar?! =D

 

Nu ska jag iväg och hjälpa Sussi, och ÄNTLIGEN kommit tillbaks från Singapore, att bära lite säng! Tur att jag tränat mig så stark!

 

Hej!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

haha HoodieBuddies! ;) MUMMA!!

2009-03-18 @ 00:17:51
Postat av: susan

Hejhej!



Följ gärna med i min blogg handlar om mitt liv , skvaller och lite mer !

Har du bloglovin får du gärna lägga till :)



Ha det bäst!

2009-03-19 @ 17:22:30
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0