Godmorgon!

Sov såå gott inatt, gud vad skönt! Var dock lite trött när klockan ringde, men jag masade mig ändå upp, så nu har jag redan(?) ätit frukost och är redo att sätta mig och plugga lite innan det bär av ner mot stan för lite inhandlande av födelsedagspresent.. och träning!

 

Problemet var bara att jag inte kunde bestämma mig för om jag ska ta och skriva på BK-rapporten (som för övrigt ska vara inne imorrn, hmm...) eller om jag ska öva på grupptränings-passet som vi ska jobba på i eftermiddag.. Så därför sköt jag upp beslutet några minuter och bloggade istället! =D

 

Men nu kanske det är bäst att återgå till allvaret..

 

PS. Ikväll blir det party!!!!! Ovven på, förkrök med bästa folket och lite(?) alkohol - bättre än så kan det väl inte bli? Jag är pepp, är NI??? DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0